2014. január 3., péntek

Novemberről 8 olvasás kihívása

November - 8 betű, 8 könyv
a címe Karolina_Gris kihívásának, melyen 104.-ként vettem részt.


Sziasztok! :) Ez az első kihívásom, szóval ha valamit rosszul írok vagy csinálok, akkor elnézést kérek.
Szóval elérkezett a november. Ez a szó nyolc betű, tehát a kihívás lényege az lesz, hogy olvassunk el nyolc könyvet ebben a hónapban.:)
A teljesítéshez:
– Hozz nekem NYOLC könyvről olvasási linket.
– EGY értékelést valamelyik könyvről.
– Ne felejtsd el megnyomni a Részt veszek gombot!
Az olvasásokat 2013. november elsejétől fogadom el. A könyveket lehet egyesével is hozni. Műfaji megkötés, meghatározott oldalszám nincs, bármilyen könyvek jöhetnek, az a lényeg, hogy ebben a hónapban olvasd őket el (olvasás úgy is ér, ha októberben kezded el, de novemberben fejezed be).
Sok sikert!:)

*

Novemberről 9 olvasott könyvem volt, egyiket sem akartam rejtegetni, mindet linkeltem. Az egy értékelés helyett is kettőt vittem. A novemberi olvasások:
          1. Susan Hill: A fekete ruhás nő
          2. Melissa Moretti: Asszonyod leszek
          3. Melissa Moretti: Senki asszonya
          4. Melissa Moretti: Nászéjszaka nappal
          5. Martha Tailor: Rémálom
          6. Martha Tailor: Halálfélelem
          7. Martha Tailor: Életben maradni
          8. Martha Tailor: Kegyetlen terápia
          9. Martha Tailor: Fertőzés
Megérkezett a 143. plecsni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése