2014. január 5., vasárnap

Nemsorozat-könyvek kihívása

Én akkor sem szeretem a sorozatokat!
Ezzel a címmel indított kihívást Fleur_Rouge_Cerise, melyen 203. delikvens voltam.


Ráébredtem, hogy mostanában túl sok sorozatot olvasok, ezért hoztam létre ezt a kihívást. A célja, hogy olvassunk el egy év alatt 15 olyan SZÉPIRODALMI regényt, ami egy sorozatnak sem a tagja, tehát önmagában is lezárt történet. A könyveket erre a polcra várom (link), az olvasások 2013. január 1-jétől érvényesek.

UPDATE: 1. Nem fogok leállni vitatkozni, Miss Marple-t, Poirot-t és egyéb ilyen könyveket nem fogadok el, mert lehet, hogy különálló történetek, de sorozattagok! Agatha Christie-nek is van kismillió különálló regénye, tessék azokat olvasni!
2. Én (bármilyen meglepő), nem tudok elolvasni minden könyvet, amit hoztok vagy amit a polcra tesztek, ezért a Molyon vagy a könyváruházakban lévő címkékre tudok csak támaszkodni. Éppen ezért, ha olyat látok, hogy életrajz, útleírás, dráma, vers, mese, ismeretterjesztő; azt nem fogadom el, mert a kihívásban regényt kérek (akár ifjúságit, akár felnőttet; de regényt). Akinek nem tetszik, annak nem kötelező részt venni, de én nem fogok vitatkozni, hogy miért nem fogadom el…
UPDATE2: Figyeljetek, engem nem zavar, ha valaki több részletben hozza az olvasásokat. De nagyon szépen kérek mindenkit, hogy ne egyesével hozza! Vagy ha igen, akkor ne kétnaponta állítson be egy-egy új olvasással! Köszönöm!

*

A 15 helyett 20-at hoztam, hadd legyen kerek.
          1. Zima Szabolcs: A makedón összeesküvés
          2. Amanda Quick: A zöld kristály
          3. Amanda Quick: A bajkeverő
          4. Amanda Quick: Becsület
          5. Amanda Quick: A szerető
          6. Melissa Moretti: Gyémántszív
          7. Danielle Steel: Magányos sas
          8. Danielle Steel: Naplemente Saint Tropez-ban
          9. Melissa Moretti: Őrangyal
        10. Margaret Moore: A szerelem erejével
        11. Salome Al-Saffin: Szeress, hercegnőm!
        12. Sidney Lawrence: A kalóz asszonya
        13. Oya Baydar: Macskakaparás
        14. Clive Barker: Az öröklét tolvaja
        15. Martha Tailor: Rémálom
        16. Martha Tailor: Halálfélelem
        17. Danielle Steel: Egy rendkívüli nő
        18. Danielle Steel: A kettes lakosztály
        19. Danielle Steel: Apu
        20. Susan Hill: A fekete ruhás nő 
Szerencsére csont nélkül jött a 145. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése