2014. január 5., vasárnap

Messziről jött gyémánt:)

Dear Dragon!
I love to read your blog.

I well understand the Hungarian, but not write well.
I think you write very well, true thoughts you give your readers.
I like your photos, your entries are meaningful.
Years ago, I came across this blog and I am very happy to be a reader. I feel like a family member or care about your life, your stories, I always look forward to write.
Thank you to my days more beautiful.
I'm not a blogger, but I made you a memory.
You deserve!

Ditte Russia.


Én nem tudok angolul, csak pár szót alig, éppen csak hogy...
Bevittem a fordítóba, és hát így elég érdekesnek tűnik a fordítás; kb. ugyanaz van, mint mikor egy angol nyelvű szám szövegét beviszem és kapok egy baromira nyers fordítást, amit nyilván egy fordító csodálatosra tudna fordítani.
Nekem azonban így nyersen is átjött a közlés.:)

Kedves Sárkány!
Szeretek olvasni a blog.

Én jól értem a magyar, de írni nem is.
Azt hiszem, nagyon jól ír, az igaz gondolatok, hogy az olvasók.
Szeretem a fényképeket, a bejegyzések értelmes.
Évekkel ezelőtt kezembe került ez a blog, és nagyon boldog vagyok, hogy egy olvasó. Úgy érzem magam, mint egy családtag, vagy érdekel az életed, a történeteket, mindig várom, hogy írjon.
Köszönöm, hogy a nap szebb.
Nem vagyok blogger, de csináltam neked egy emlék.
Megérdemled!

Ditte Oroszországban.


* * *

KÖSZÖNÖM! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése