2014. január 16., csütörtök

Éves szinten több olvasás kihívása

Olvassunk többet!
Rosaliacska indított kihívást ezzel a felszólítással. 77. delikvensként vettem részt rajta.


Észrevettem, hogy az elmúlt években siralmasan keveset olvastam. Változtatni akarok rajta! Az én eddigi „legmolyabb” évem 2006 volt, 60 könyvet olvastam ki. A tervem az, hogy idén legalább ennyit „kivégzek”, de szeretném „überelni” a teljesítményt. Akinek hasonló terve van, jelentkezzen, hogy ne legyek egyedül!
Két listára lesz szükség: az eddigi legjobb éved olvasmánylistája, és a 2013-as év olvasmánylistája. Amint megvan a legalább 1-gyel több; tiéd a zöld!
Úgy gondolom, ez így elérhetőbb célkitűzés a lassúbb molyoknak -- mint jómagam --, akiknek csak álom a 100-200 könyv/év.
Tehát pl. nekem a 2006-os évem a legjobb, 60 kötettel, így a kitűzött cél a 61 kötet.
Sok sikert!

*

Ezt írtam:
"Nem tudom, ÉVbe besorolt könyvlistát elfogadsz-e, mert aszerint 1996 volt a „legjobb” évem, amikor is 87 db könyvet olvastam, de akkor még nyilvánvalóan nem lehettek részletes dátumú olvasásaim: (1996-os éves olvasmánylista linkje).
Ha ez nem jó, akkor Moly-tagságom óta -- azóta, ugye, részletes dátumú olvasások töltik ki az évet -- legtöbb olvasásom 2012-ben volt, amikor is 63 db-bal végeztem az évet: (2012-es éves olvasmánylista linkje).
Ezekhez képest az idei, 2013-as 105 db olvasás: (2013-as éves olvasmánylista linkje).
Az idei mindenképp túlszárnyalja hál' istennek mindkét évet.:)"
Szerencsére itt sem volt kételynek helye, úgyhogy érkezett is a 154. plecsni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése