2014. január 9., csütörtök

Az Anna Karenina kihívása

Olvassuk el Tolsztoj Anna Karenina című művét!
Lunemorte ötlete volt ez a kihívás, melyen 39. résztvevő voltam.

Örültem ennek a kihívásnak, mert egyik kedvencemről van szó, és nem is gondoltam volna, hogy valaha teljesítek vele egy kihívást, olyan régen olvastam. Itt azonban, hál' istennek, nem számított az olvasás időpontja.


Sziasztok !
Mint láttam, volt már egy korábbi kihívás ebben a témában, viszont az már lejárt…Ezért úgy döntöttem, hogy csinálok egy újat! :)
A feladat a következő :
1. Olvasd el az Anna Kareninát!
2. Linkeld be az olvasást!
3. Írj legalább egy 3 soros értékelést, valamint három idézetet tetszőlegesen a könyvből!
4. Írd le a kedvenc filmes adaptációdat, elég a megjelenés évét leírni és egy sorban jellemezni az Anna Kareninát játszó színésznőt! Én főleg az 1967-es orosz filmet ajánlom.
UPDATE: Nem kötelező megnézni a filmet, hiszen amúgy is hosszú a könyv. Tehát nem feltétele a kihívásnak, de én ajánlom.:)
Az olvasások 2012 januárjától érnek! -- ez az, ami felül lett írva:
** Bármikori olvasást elfogadok!!!


*

Nagyon örültem az utolsó felülírásnak, tehát, hogy bármikori lehet az olvasás, hiszen 1974-es olvasást linkelhettem be... Tudom, hogy emlékezetes, jelentőségteljes és eléggé meghatározó olvasmányom volt, és igen sokféle feldolgozásban láttam filmként.
A plecsni 149.-ként érkezett érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése