2013. november 30., szombat

Kitől olvastam a legtöbbet -- kihívás

Melyik írótól van a legtöbb könyv az olvasmánylistádon?
Ez a címe DreamerGirl kihívásának. 345. voltam benne.



Ahogy nézegettem az olvasmánylistámat, megnéztem, hogy kitől hány könyvet olvastam. Legtöbbet Thomas Brezinától, tőle 39 könyvet (régen imádtam a könyveit). Hogy teljesítsd a kihívást:
– Nyomd meg a részt veszek gombot.
– Írd meg hozzászólásban, melyik írótól olvastál legtöbbet, és hány könyvet.
– A kedvencedhez olvasási és értékelési linket!
– Átveheted a plecsnit.
Ha van hasonló kihívás, szóljatok! Ha nem válaszolok 72 órán belül, szintén szóljatok!

Köszönöm.

Én Danielle Steeltől olvastam a legtöbbet, azaz 52 db-ot -- Az Apu címűhöz küldtem értékelést.
De nem hagyhattam megjegyzés nélkül a 2. helyezettet, azaz, hogy Margit Sandemo 47 db-os Jéghegyek népe sorozatát olvastam. Itt részletes értékelést küldtem az egész sorozatról.

Megkaptam a 123. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése