2013. november 6., szerda

Holdas kihívás

A holdfény ragyogása
címmel Fairy indított kihívást, 100. résztvevő voltam.



A kisfiam imádja a Holdat, ezért úgy gondoltam, csinálok egy holdas kihívást.
A könyv borítóján legyen a HOLD, vagy a címében szerepeljen a HOLD szó.
A feladat elolvasni 10 ilyen könyvet.
Az olvasásokat 2012 január 1-jétől fogadom el.
Ide kérném az olvasási és értékelési linkeket,
A polcra CSAK A KÖNYVEKET rakjátok fel! (link)
Csak magyarul megjelent könyvek jöhetnek! Mesekönyvet, képregényt NEM fogadok el!


A következő 10 könyvet vittem. Kettőben szerepel a Hold szó, a többinek pedig a borítóján szerepel a Hold. Ennek a 10-nek természetesen nemcsak olvasási linkjei, de értékelései is ott voltak linkekben egyenként.

1. Charlaine Harris: Vörös telihold
2. Margit Sandemo: Holdvarázs
3. Sidney Lawrence: A kalóz asszonya
4. Oya Baydar: Macskakaparás
5. P. C. Cast--Kristin Cast: A Préda
6. P. C. Cast--Kristin Cast: Megperzselve
7. P. C. Cast--Kristin Cast: Ébredés
8. Jeaniene Frost: Félúton a sírhoz
9. Clive Barker: Az öröklét tolvaja
10. Margit Sandemo: Vándorlás a sötétben

És még néhányat pluszban vittem, értékelés nélkül:
11. P. C. Cast--Kristin Cast: Megjelölve
12. P. C. Cast--Kristin Cast: Elárulva
13. P. C. Cast--Kristin Cast: A kiválasztott
14. P. C. Cast--Kristin Cast: A vad
15. Melissa Moretti: A szerelem tengere
16. P. C. Cast--Kristin Cast: Megkísértve


Megkaptam a 101. kitüntetést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése