2013. november 19., kedd

Bencus ovis fotózása


Minden ősszel van egy menetrendszerű hivatalos fotózás az ovikban. Ez már az én gyerekeim idejében is játszott, persze akkor még nem volt ilyen alapos, szervezett és profi a dolog; csak pár fotó készült általában, de most 12-20 beállítás is készül egy-egy gyerekről... és hát persze nem kötelező rendelni a képekből, de melyik az a szülő, amelyik képes nem rendelni a legtöbb fotóból? Pedig igen borsosak az árak, a 10x15-ös fotók 250 Ft-ba kerülnek...

 
 

Úgyhogy most én pl. nem is rendeltem -- Szilvi rendelt magának egy teljes sorozatot, valamint a másik nagyi kérésére neki is, és ő előre ki is fizette. Én viszont nem rendeltem, pedig fényképbuzi létemre ez nagy szó. Nyilván oka van.

 
 

Úgyhogy lefotóztuk a Szilvi sorozatát, így meglett nekem is digitalizálva. És ha egyszer majd mégis papírképet akarok róluk, hatodába (tizedébe?) sem fog kerülni a képek darabja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése