2013. november 22., péntek

10 db 300 oldalasnál hosszabb olvasás -- kihívás

10x300
címet adott Libricica a kihívásának, melyen 549. résztvevő voltam.


Ma (2013. 04. 13.) örökbe fogadtam a kihívást!
A kiíráson nem változtatok! Viszont arra szeretnék mindenkit kérni, hogy ha ír kommentet (nekem), akkor @Libricica legyen, hogy lássam is! :)
Valamint, ha valamit rosszul láttam/nem láttam, akkor azonnal szóljatok és intézkedem! :)
UPDATE: Visszatértem, remélem, mindenkit sikerült aktualizálnom. Kicsit lassú a netem és néha elmegy, de minden tőlem telhetőt megteszek, hogy jó gazdája maradjak ennek a kihívásnak :)
——————————
Ezzel a kihívással a kezdetleges olvasási undort szeretném orvosolni, nagy tekintettel az „elrettentő” oldalszámra. Amikor fiatalabb voltam, nem voltam hajlandó 300 oldalas könyveknél hosszabbakat elolvasni, mert egyszerűen megrémültem attól, hogy az a könyv milyen hosszú.:) Ma már, „felnőtt” fejjel a 300 oldalt tartom minimumnak, és az 1000 oldalas könyvek felé kacsingatok.
Bárki jelentkezhet, de elsősorban fiatalabbaknak szánnám ezt a kihívást (ha vannak). A feladat, hogy még ebben az évben olvassunk el 10 db, legalább 300 oldalas könyvet. Mert egy jó könyv úgyis eteti magát. Nem kell félni a csúnya, gonosz oldalaktól. :D
Bármilyen témában elfogadok könyveket, bármilyen nyelven. A lényeg, hogy olvassunk! Fontos azonban, hogy a kiadást társítsuk az olvasáshoz. Ezt úgy tudjuk megtenni, hogy kikeressük az olvasásunkat, és a jobb sarokban lévő fogaskerékre kattintva kiválasztjuk a „Kiadás társítása” nevezetű opciót. Csak 2013-as olvasásokat fogadok el; olvasási linket és értékelést kérek.
Kihíváspolcot mindjárt csinálok, oda kéretik felpakolni a kiolvasott könyveket. A könyveket lehet egyesével is hozni.
A polc: (link)
Szerk.: Nem kínozlak az értékelésekkel titeket, elég csak az olvasási link. ;)

Idei olvasásokból a kért 10 helyett 14-et vittem.
       1. Charlaine Harris: Véres leszámolás
       2. Charlaine Harris: Véres csapda
       3. Jeaniene Frost: Félúton a sírhoz
       4. Jeaniene Frost: Karó és sírhant
       5. Jeaniene Frost: Síri csendben
       6. P. C. Cast--Kristin Cast: A Préda
       7. P. C. Cast--Kristin Cast: Megkísértve
       8. P. C. Cast--Kristin Cast: Megperzselve
       9. Danielle Steel: A kör bezárul
     10. Danielle Steel: A Dél ajándéka
     11. Danielle Steel: A birtok
     12. Danielle Steel: Váltságdíj
     13. Danielle Steel: Apu
     14. Danielle Steel: Charles Street 44 
Megjött a 113. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése