2013. október 3., csütörtök

Lángoló könyvek kihívása

Lángoló könyvek
Moncsycsy kihívása, melyen igen szép számmal vettünk részt, jómagam 568.-ként.


Nem, nem gyújtogatásra buzdítalak benneteket, pláne nem könyvégetésre. Úgyhogy meg lehet nyugodni. :)
Mivel van már mindenféle színű kihívás, de narancssárgát nem láttam, úgy döntöttem, indítok egyet.
Tehát az olvasás feltétele egy olyan könyv elolvasása, aminek borítóján a narancs szín dominál.
Vagy, mivel a tűz is narancs árnyalatú, így ez is feltétel lehet a kihívás teljesítéséhez.
Kihívás feltételei:
– 2012-től érvényesek az olvasások,
– minimum 1 könyv,
– újraolvasás ér,
– borító lehet: narancssárga (nem kell, hogy a teljes egésze, de ez legyen a főszín), lángok is lehetnek rajta (a láng nem feltétlen kell, hogy narancssárga legyen), vagy tűz a borítón.
– Valamint, ha a címben benne van az a szó, hogy tűz vagy lángolás, azt is elfogadom. :)
Kérek mindenkit, hogy az olvasott könyveket tegyétek fel a polcra: (link)
UPDATE! A polcra korábban olvasott könyveket is nyugodtan feltehettek, hogy minél több legyen, csak a korábbi olvasások önmagukban nem érnek plecsnit.

Mivel már az előző tüzes kihíváshoz címben lévő fogalmakkal vittem a könyveket, most olyanokat kerestem -- egy helyett három is összejött --, melyeken lángok láthatók; illetve egy narancssárgát.
     Margit Sandemo: Vérbosszú
     Maria Messina: Holnap sem késő
     Danielle Steel: Magányos sas

Ezért a 75. plecsnit kaptam:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése