2013. szeptember 19., csütörtök

Nyertem! :))

Nem vagyok egy nyerő típus, éppen ezért lepett meg, hogy "kihúztak" egy sorsoláson. Talán nem is igen fogtam fel, amikor megosztottam egy posztot -- arról az állatdokiról, aki anno másodjára műtötte Haramiát, és tulajdonképpen megmentette az életét --, hogy a megosztók között sorsolni fognak és két fő nyerhet. Mert hogy anélkül is megosztottam volna, hiszen akkor, ott az az állatorvosteam nagyon-nagyon rendes volt hozzánk...
Mindenesetre nyertem egy 20%-os kedvezményt bármiféle oltásból-kezelésből-ellátásból, és mivel azóta felvették velem a kapcsolatot, kiderült, hogy ez év dec. 31-ig beváltható a nyeremény.


Nagyon szeretném, ha sikerülne addig úgy alakítani, hogy fel tudjam használni a 20%-ot. Azért az -- pláne, ha az egyszerre vitt mindkét macskánál felhasználható -- két macska vizsgálatánál-oltásánál-féreghajtásánál nem kis összeg...
Mindenesetre nagy meglepetés volt és hálás köszönetem érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése