2013. szeptember 23., hétfő

Narancssárga kihívás

Olvass narancssárga borítójú könyveket!
a címe Félix kihívásának, eddig 182 résztvevővel.



Mivel narancssárga borítójú könyvekre még nem találtam kihívást, így gondoltam, csinálok egyet.
A kihívás teljesítéséhez elég egyetlen narancssárga borítójú könyvet elolvasni.
Olvasási linket és értékelést kérek.
Az olvasásokat 2012 januárjától fogadom el.
A könyveket tegyétek polcra: (link)

FONTOS! 2013. augusztus 1-jétől csak azokat a résztvevőket fogom zöldíteni, akik:
1. nem felejtenek el feljelentkezni a kihívásra,
2. hozzák az olvasási linket,
3. hozzák az értékelést,
4. a könyvet polcra teszik.
Ha ezek bármelyike elmarad, senkit sem fogok figyelmeztetni, csak egyszerűen nem fog zöldülni. (Eddig megtettem a figyelmeztetéseket, de ma meguntam.)


Danielle Steel: Magányos sas c. könyvét raktam polcra, mely egyértelműen szép narancssárga. Értékeléssel természetesen.
Megkaptam a 63. plecsnit.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése