2013. szeptember 24., kedd

Bolha és elefánt

Ma is szép napom van...
Felvezetésként délelőtt csak azt észleltem, hogy az egerem állandóan csupán némi kínlódás után mászik oda, ahova kell... Na puff, tudom, fogyóeszköz, de nekem ez a tény a segélyemből, különösen így a szívatós vízszerelés után valahogy nem okoz akkora megnyugvást.
Aztán kimentem kiszedni a fagyasztóból az ebédrevalót. Ami történt, nem volt váratlan, hiszen vasárnap olvasztottam le és takarítottam ki a hűtőt, és az ember nem vak; jó sok ideje látom, hogy eme "ócska sz@r" napjai is meg vannak számlálva -- csak az ember főleg anyagiak, de hozzáértés és fizikai erő híján is tehetetlen...
Hogy mi történt?
Egy 23 éves, 270 literes kombinált hűtőről van szó... A fagyasztó ajtópántjait szó szerint megette a rozsda. Elporladt, elenyészett... Még a vasárnapi leolvasztást kibírta, de most vége lett, mint a botnak: egyszerűen leszakadt... gyakorlatilag kezemben maradt az egész ajtó. Nem értek hozzá, ki lehet-e külön kapcsolni csak a fagyasztót -- mert hát a hűtőrész működik, és szükséges... még ha a pénz nem lenne probléma és kicserélhetném, akkor sem tudnék most ezzel a helyzettel mit kezdeni; hova tegyem, hogy vigyem, vagy kivel vitessem el? De ráadásul most egy használt kisebb simára sem telik. Áááááááááá!
Úgyhogy egyelőre Szilvivel valahogy ideiglenesen visszatámasztottuk az ajtót, és Isten ments a kinyitásától... míg átgondolom, mit kék csinálni...
Egyből potom probléma az egér.
Már nem tudom, sírjak-e vagy nevessek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése