2013. szeptember 29., vasárnap

Anyámnál -- a "szomszéd lány"


Ellátogattam anyámhoz, s azon túl, hogy elvittem befőttes üvegeket, dobozokat és hoztam egy fél szatyor paradicsomot-paprikát, még a tiszteletemre palacsintát is sütött. Mivel ebéd után voltam, nem igazán tudtam enni, így odapakolt nekünk palacsintát is, túrótölteléket is, melyek otthon nem sokáig díszelegtek csak úgy.


Egy-két órát beszélgettünk, megetettük a "bal szomszéd" kutyáit, szétnéztünk a kertben. Búcsúzásnál az utcán találkoztunk a "jobb szomszédékkal", és jó félórát beszélgettünk a szomszéd bácsival és az épp őt látogató lányával. Régen találkoztunk, annak idején együtt nőttünk fel. Érdekes volt ennyi év után találkozni és gyerekeinkről-unokáinkról beszélgetni...
Megállapítottuk, hogy még szinte most voltunk egymás szomszédságában gyerekek, még most voltunk fiatalasszonyok ugyanitt, egy-egy lánygyerekkel... Hihetetlen az idő villanásszerű múlása...
Azok az akkori lánygyerekek most az unokáink anyjai, s ez alig felfogható...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése