2013. augusztus 14., szerda

Saját keresztneves Moly-kihívás

Olvass olyan könyveket, amiben az egyik szereplő (kereszt)neve az, ami a Tiéd!

Egyedi kihívást indított Boglarina, eddig 68 résztvevővel.



Nem láttam még ilyen kihívást, de akkor hajrá! :) Két könyvet várok.
Magyar és külföldi könyveket is elfogadok. Pl. ha Katalinnak hívnak és a könyvbeli szereplő Katharine.
Ha nagyon nem találsz ilyen könyvet, akkor a vezetékneveddel is ér, vagy esetlegesen harmadik neveddel. És ha végképp nem, akkor könyvek szerzőjével is megegyezhet a neved.
Természetesen újraolvasás is ér.
Olvasási link és értékelés mellé pedig írd le még kommentben, hogy ki ez a szereplő (nem kell, hogy főszereplő legyen, elég, ha csak megemlítik a regény folyamán!); te honnan kaptad a nevedet, és hogy szereted-e.:)


Magdolna Mária vagyok hivatalosan, bár csak az elsőt használom. Első nevem az anyámé, a második mindkét nagyanyámé és keresztanyámé is egyben. Sokáig szerettem volna inkább más nevet, de mára megszoktam.

Kertész Ákos: Makra
(olvasási link+értékelés linkje)
Itt az őrlődő, végén öngyilkos Makra megcsalt feleségét hívják Magdinak/Magdának.

Dan Brown: A Da Vinci-kód
(olvasási link+értékelés linkje)
Itt többször említik Mária Magdolnát mint Jézus "női kapcsolatát"…

A teljesség kedvéért hozok még – itt az írónő keresztneve egyezik:
Szabó Magda: Abigél (olvasási linkek mindenütt)
Szabó Magda: Álarcosbál
Szabó Magda: Örömhozó, bánatrontó
Szabó Magda: Születésnap
Szabó Magda: Tündér Lala
Szederjei Magda: Az ösvény titka


Zöldültem és plecsni is jött (23.).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése