2013. augusztus 8., csütörtök

Alliteráló nevek -- Moly-kihívás

Alliteráló nevek
 

címmel indított Lapkasajt, eddig 144 résztvevővel.


Alliteráló nevű könyvszereplőket keresek. Azaz, akiknek a kereszt- és vezetékneve ugyanazzal a betűvel kezdődik. Például Kőmíves Kelemen, Pán Péter stb.
2, azaz kettő olyan könyvet kérek, aminek egyik szereplőjének a neve alliterál.

Teendők:
-- Részt veszek gomb megnyomása,
-- tedd a következő polcra a könyveket: (link)

(Itt a kihívásban a polcra rakott könyv akkor fog csak megjelenni, miután én aktiváltam, addig is nyugodtan folytasd a kihívás teendőit.)
-- 2 olvasási link elküldése hozzászólásban,
-- a hozzászólásban (vagy a polcon a könyvhöz szövegként hozzáadva) írd le az alliteráló szereplőneveket.

Egyéb infók:
1. Bármikori olvasásokat elfogadok.
2. A teljes nevének alliterálni kell. Azaz ha például három szóból áll a szereplő neve, akkor mind a háromnak.
3. A könyvekkel külön-külön is lehet jönni, számon tartom majd.
4. Ha egy könyvben több szereplőnek is alliterál a neve, akkor persze leírhatod az összes ilyen szereplő nevét, de attól ez még csak egynek számít.
5. Sorozatok esetén jöhetnek a külön kötetek, de csak 2 különböző név esetén érnek.
6. Az értékelések nem feltételei a teljesítésnek, de persze szívesen fogadom.


Nem is volt olyan egyszerű ám...
Hozzászólásban olvasási linkeltem a két írót és hozzájuk tartozó címeket az alliteráló szereplő nevével, és polcra raktam, ahol szintén jeleztem az alliteráló szereplő nevét:

1. Leslie L. Lawrence: A megfojtott viking mocsara
Leslie L. Lawrence (a biológiakonferencia egyik résztvevője, a főszereplő neve alliterál)

2. Charlaine Harris: Hetedik harapás
Sookie Stackhouse (főszereplő)

(Csak itt jegyzem meg, hogy véletlenül itt a cím is alliterál, hehe...)

Zöldültem és jött a plecsni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése