2013. május 29., szerda

Előzetes névnap


Bár igaz, hivatalosan nem most tartom a névnapom, azért mindig is voltak, akik ilyenkor köszöntöttek. Mert ugyan honnan is tudhatnák kívülállók, hogy mikor van; pláne, akinek nincs családjában vagy ismeretségi körében ilyen név? Így aztán biztos, ami biztos alapon köszöntenek -- hiszen egészen biztosan én sem mindenkit köszöntök "jókor"! Én meg nem vagyok ünneprontó, hadd örüljünk mindnyájan. Akik tudják, nagy részük biztosan köszönt valahogy a napján is.
Különben is, évekig úgy volt, hogy megköszöntem, kifejeztem örömömet, és mellékesen odaírtam: "bár nem most tartom, de...". Aztán minek? Úgyis elfelejtik jövőre...
Lehet örülni helyreigazítás nélkül is, s az illető is jobban érzi magát... és különben is, olyan kedves és szép képeket kaptam...:)) És ki nem szeret kapni?:)















Ez utolsó virágcsokorhoz még tartozik ám egy vers is.:) Kedves Berci poétos költőtársam egyenest nekem eredeztette... muszáj vagyok betenni ide, mert a FB-on pár nap múlva már meg sem lelem.

Szuhanics Albert:
Magdolna-napi köszöntő

Gyere ide, Magdaléna,
névnapod jő, talán még ma!
Köszöntelek, Magdi kedves,
pezsgőtől lesz ajkam nedves!

Virágcsokrot hoztam neked,
színes, üde, frissen szedett,
annak csodás illatával,
lágyan szóló muzsikával...

Köszöntelek, Magdi, téged,
érjél meg vagy százhúsz évet,
boldogságban, egészségben,
családod szeretetében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése