2012. december 23., vasárnap

Tiszteletpéldány ütötte markom:)

Ma, advent 4. vasárnapján a mise után Alga és én is örvendeztünk: megjelent, hála Istennek a verseskötete, melyből én is kaptam egy tiszteletpéldányt, mint ahogy a nyáron ő is kapott tőlem egyet.
Vékony, ízléses kis kötet, megszámoltam: 72 db verssel.
Kedvelem Alga költészetét: ő az az igazi spontán, szabad stílusú verselő, aki bevallottan semmilyen verstani kötöttséget nem igazán tűr -- ha jönnie kell, jön belőle úgy, ahogy az Isten megadta.
Ahogy Farkas Gábor írta a kis kötet hátoldalán lévő ismertetőjében:
"...közöl olyan egyszerűséggel, amilyen a lenvászon szürke szövése. (...) és nagyon kell ez a tiszta egyszerűség, hiszen a ma embere nem csak gazdasági, de értékválságot is átél. Ez a költészet ősi, mitikus, dísztelenségében tiszta."


Dedikációjában ezt írta Alga:
"J. M.-nak köszönettel a biztatásért és támogatásért!"

Gratulálok hozzá, még sok szép ihletett pillanatot kívánok!

* * *

S még ezután bementem a sekrestyébe, ahol a gondnokunk által megrendeltem 28-ára egy emlékező gyászmisét nagynéném/keresztanyám halálának évfordulója emlékére...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése