2012. szeptember 11., kedd

DEXA-kontroll

Aug. 2-án kaptam időpontot mára, szept. 11-re, 1 éves DEXA-kontrollra.
Ez a csontok ásványianyag-tartalma mennyiségének vizsgálata fekvő helyzetben, egy röntgensugárzást használó eljárást alkalmazó gép segítségével.
Seperc alatt lezajlott az egész, és meg is kaptam az eredményt.
Még kint a padon gyorsan előkaptam az 1 évvel ezelőttit, és összehasonlítottam vele. Nem akartam hinni a szememnek, kivétel nélkül minden érték javult! Na, nem sokat, mert még így is rosszabb, mint a 81 éves anyámé, aki szintén csontritkulásos beteg, de szinte minden ponton kb. 4 tizedet!
Én úgy tudtam, hogy a csontritkulás nem javítható, legfeljebb stagnáltatni tudjuk... Ezek szerint nem potyára szedem az Actonel Trio 35 mg film- és rágótabletta kombinátumot több mint egy éve.
24-én megyek az eredménnyel a reumára vissza, kíváncsi vagyok, mit mond a fődoki.
Lehet, hogy nem kell szednem tovább? És akkor nem romolhat vissza vagy még tovább? Mert nem magától javult ennyit is, az biztos... Na, hagyjuk a költői kérdéseket, majd lesz valahogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése