2011. augusztus 3., szerda

Régi képek

Kacatok ládája melletti ősrégi, 1. sz. fotóalbumomban javarészt gyerekkori ill. leányzókori, fekete-fehér fotók vannak. Bűvös nosztalgiával nézegeti az ember végig. Régi vagy csaknem elfeledett emlékek jutnak eszembe. Osztálykirándulások, fiúk, lányok, barátok, kollégák, gimiskori nyaraim, melynek mindegyikén adminisztrátorként dolgoztam anyukám vállalatánál, a Vízműveknél. Rokonok, barátnők esküvői képei, majd babafotók...
Saját fotóimból válogattam párat, melyet beszkenneltem. Többször is, mivel elsőre nem sikerült. Hiába, nem ráztam egyből a szkennelést a kisujjamból a kis akciós nyomtatómon, melyet 2-3 éve Danitól kaptam, 1-2 neves ünnepet összevonva...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos kislány voltál! Nagylányként pedig kifejezetten szép!
    Jó hogy ezeket a képeket is felraktad!

    VálaszTörlés