2011. május 14., szombat

De jó...

Úgy fair, hogy ha már beírtam és szinte elkönyveltem "a vakok javára" veszteségként az eltűnt bejegyzést, akkor írjam meg azt is, hogy nem én csináltam újra. Tényleg visszatették! Ráadásul nem az utolsó helyzet visszaállításaként - hiszen akkor a tegnapi bejegyzésem odalett volna (ami mondjuk, nem lett volna gond, de meghagyták!) -, hanem visszaszúrták a helyére.
Jó volt az ötlet, hogy várjak még az újraírással, pedig maximalista lényemet igen intenzíven kellett önmagamnak is lebeszélni róla, hogy igenis, ne kezdjek éjjel csak azért is hozzá újra az elveszett bloghoz, hogy úgy feküdhessek le, hogy minden rendben van.:) Reggel bekapcsoltam a gépet, és látom: ott van az antológiás bejegyzés! Nahát, eltátottam a szám...
Mindenképp nagy köszönet és hála, még akkor is, ha a tevékenység esetleg automatikus (abszolút nem értek hozzá), és soha nem olvassa olyan, aki illetékes.

4 megjegyzés:

  1. Na, örülök, hogy helyreállt a blog.:-)

    VálaszTörlés
  2. Én is - köszi.:) Mindenesetre attól fogva, hogy Meoinak eltűnt az egész (cicás) weboldala az extráról, mindenfajta figyelmeztetés vagy utólagos elnézéskérés nélkül - szkeptikus vagyok és "ugrok". Ő ehhez képest oly higgadtan vette tudomásul, hogy már attól kinyílt a bicska, attól függetlenül, hogy ilyenkor tényleg tehetetlen az ember. De ő is beleölt egy csomó időt és energiát, az volt a vizsgamunkája anno a tanfolyamán, és egyszerűen fogták és... volt - nincs. Na, ettől rettegek mindig.

    VálaszTörlés
  3. Nagyszerű! Nem kell annyira aggódni, csak menteni-menteni:P

    VálaszTörlés
  4. Igen, a rendszer folyton ment is, még mielőtt nekem eszembe jutna. Ezzel nincs gond.:)

    VálaszTörlés